به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تولید تیرآهن فوق سبک در ذوب آهن اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع برای نخستین بار 2 محصول جدید تیرآهن تولید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مرتضی سالاری با اعلام این خبر گفت: به دنبال درخواست های مکرر تعدادی از مشتریان خارجی مبنی بر تولید تیرآهن های سبک و فوق سبک، پس از حدود 2 ماه مطالعه و در نهایت طراحی محصول مورد درخواست مشتری و نیز آماده سازی خط تولید نورد 500، اقدام به تولید موفقیت آمیز تیرآهن «IPE3a» و نیز تیرآهن «IPE 5a» کردند.
وی افزود: تیرآهن «IPE3a» دارای وزن 9.4kg/m و تیر آهن «IPE 5a» دارای وزن 8.5kg/m است که در برخی کشورهای همسایه کاربرد های صنعتی دارد و این کشورها اکنون نیاز های خود را از کشور ترکیه تامین می کنند و به دلیل کیفیت بالای تیرآهن تولیدی یاد شده در این مجموعه، ذوب آهن اصفهان می تواند بازار صادارات این محصولات را در اختیار گیرد.
به گفته وی، ظرفیت تولید سالانه این محصولات 150 هزار تن است.

منبع: ایمیدرو

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۹۲۶
کد خبر : ۲۳,۹۶۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید