به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت محصولات فولادساز بزرگ ژاپنی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- کارخانه توکیو استیل ژاپن قیمت محصولات فولادی خود را برای قراردادهای آوریل تغییر نداده است. بدین ترتیب قیمت تیر آهن  636 دلار و ورق گرم 521 دلار هر تن درب کارخانه خواهد بود.

از نوامبر گذشته این عرضه کننده قیمت های خود را نسبتا ثابت نگه داشته ولی امیدوار است به زودی شرایط تغییر کند تا بتواند قیمت ها را بالاتر ببرد. در سال مالی جدید ژاپن که از آوریل آغاز می شود پروژه های ساختمانی جدیدی راه اندازی خواهند شد و شرکت های خصوصی نیز برنامه های سرمایه گذاری جدید خواهند داشت از طرفی برخی از کارخانه ها تولید را کاهش داده اند و عرضه و تقاضا به تعادل می رسد.

به گزارش ایفنا، قابل ذکر است قیمت درخواستی خرید تیر آهن صادراتی توکیو استیل در حال حاضر باثبات و 530 تا 570 دلار هر تن فوب است در حالی که خریداران خارجی قیمت درخواستی ورق گرم را 10 تا 20 دلار نسبت به ماه قبل پایین آورده به 420 تا 470 دلار هر تن فوب رسانده اند.

ترجمه: م.تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۷۷۶
کد خبر : ۲۴,۰۰۲
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید