به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بالا رفتن قیمت بیلت بدنبال افزایش قیمت قراضه در ترکیه

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- قیمت بیلت در هفته گذشته در ترکیه بالا رفت که علت این امر افزایش قیمت قراضه وارداتی است درحالیکه تقاضا ضعیف است.

 پیشنهادات قیمت بیلت از کشورهای سی آی اس در حال حاضر بین 380 تا 390 دلار در هر تن سی اف آر ترکیه می باشد که این رقم حدود 5 تا 10 دلار در هر تن نسبت به هفته ی گذشته افزایش داشته است. برخی از خریداران ترکیه با توجه کمبود بیلت در بازار داخلی از اواخر هفته ی گذشته شروع  به خرید بیلت سی آی اس کرده اند.

به گزارش ایفنا، در روزهای اخیر قیمت بیلت در بازار داخلی بین 400 تا 410 دلار در هر تن متغیر بوده است.  شرکت کاردمیر در هفته آتی مجدداً قصد دارد فروش بیلت خود را در بازار داخلی با قیمتی بالاتر از سر گیرد تا بلکه مشکل کمبود بیلت در بازار کم شود. 

طبق گزارشات، این شرکت در اواخر ماه مارس پس از دریافت 60000 تن سفارش طی دو روز به خاطر کمبود بیلت در بازار ترکیه فروش بیلت خود را بست که قیمت آن بین 380 تا 385 دلار در هر تن درب کارخانه بود. ضمناً، از هفته گذشته قیمت قراضه وارداتی بین 263 تا 268 دلار در هر تن بود در حالیکه قراضه حاصل از اسقاط کشتی در حال حاضر 265 دلار در هر تن به شرکت های غرب ترکیه پیشنهاد می شود که این میزان 5 دلار در هر تن نسبت به هفته ی گذشته افزایش داشته است.

علیرغم این بهبود چشمگیر چه در بازار قراضه و چه در قیمتهای بیلت، فولادسازان ترک همچنان با مشکل در بالا بردن صادرات میله گرد مواجه اند چرا که تقاضا در بازارهای صادراتی کم است. میلگرد ترکیه همچنان 435 تا 440 دلار در هر تن درب کارخانه می باشد.

ترجمه: س. صارمی

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۹۳۹
کد خبر : ۲۴,۳۶۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید