به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید ها به رشد قیمت فولاد در اروپا و امریکا

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس از بازارهای فولاد دنیا، 56 درصد از حاضرین امریکایی در انتظار رشد قیمت فولاد در سه ماه آتی بودند که 6 درصدنسبت به هفته قبل رشد داشت. 25 درصد نیز افت قیمت را برآورد کردند که هفته قبل 19 درصد بودند. بین اروپایی های حاضر در نظرسنجی این هفته امید به رشد قیمت از 22 درصد به 27 درصد رسید و 50 درصد ثبات قیمت ها را برآورد کردند که 6 درصد از نظرسنجی قبلی کمتر بود. 38 درصد حاضرین در نظرسنجی از سطح جهان نیز رشد قیمت و 26 درصد افت قیمت را ممکن دیدند.

از طرفی 63 درصد از شرکت های امریکایی افزایش فروش را در سه ماه آتی برآورد کردند که هفته قبل 56 درصد بودند. 25 درصد نیز ثبات تقاضا را برآورد کردند که پیش از این 44 درصد بودند. 19 درصد اروپایی ها رشد تقاضا و 77 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند. در سطح جهان نیز 36 درصد افزایش فروش و 52 درصد ثبات تقاضا را روند آتی بازار دیدند.

به گزارش ایفنا، همچنین قابل ذکر است 64 درصد از امریکایی ها هفته اخیر موجودی فولاد کمتری داشتند که 16 درصد از هفته قبل بیشتر شدند. 21 درصد نیز از ثبات موجودی انبارها خبر دادند که هفته قبل 36 درصد بودند. 28 درصد از شرکت های حاضر در نظرسنجی در سطح جهان موجودی فولادشان کمتر بود و 41 درصد از ثبات آن خبر دادند. 8 درصد اروپایی ها نیز از افت موجودی و 56 درصد از ثبات موجودی خبر دادند.

ترجمه: م.تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۶۴۸
کد خبر : ۲۴,۸۷۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید