به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سقوط بی سابقه ارزش دلار در مقابل یورو

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- ارزش دلار به پایین ترین میزان خود در مقابل یورو در سه ماه اخیر رسید.
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، به دنبال انتشار گزارش نا امید کننده فعالیت اقتصادی کارخانه های آمریکا و کاهش شاخص تمایل مشتری در این کشور، روز جمعه ارزش دلار روز در مقابل یورو به پایین ترین میزان خود در سه ماه گذشته رسید و از سوی دیگر با انتشار این گزارش ها، تردیدهایی در مورد بهبود اقتصاد آمریکا پیش آمده است.
بدین ترتیب دلار آمریکا برای پنجمین هفته متوالی با کاهش ارزش هفتگی در مقابل شش ارز دیگر مهم جهان رو به رو شد که طولانی ترین روند کاهش ارزش دلار در چهار سال اخیر به شمار می رود. همچنین روز جمعه شاخص دلار با کاهش شدید 0.3 درصدی به 93.204 سقوط کرد.
بلومبرگ گزارش داد که در همین حین گزارش های ارائه شده از روند اقتصادی آمریکا حاکی از آن است که شاخص تمایل مشتری آمریکا با کاهش غیرقابل انتظار، به پایین ترین میزان خود در هفت ماه گذشته رسید. همچنین بسیاری از کارشناسان اقتصادی آمریکا بر این باورند که این شرایط، از میزان امیدها برای افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه سپتامبر کاسته است.

منبع: موج

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۶۲۲
کد خبر : ۲۴,۸۹۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید