به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

خریداران ورق سی آی اس در انتظار

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- بازار ورق دریای سیاه برای تولیدات ماه ژوئن حمل جولای آرام شده است و پس از هشت ماه روند نزولی متوالی ثابت ماند. خریداران اروپایی به دلیل اقدامات ضد دامپینگ اعمال شده بر محصولات روسیه و چین در هفته گذشته، نسبت به واردات ورق سرد از روسیه احتیاط بیشتری به خرج می دهند.

یک معامله گر اروپایی، که مرتباً ورق سرد از روسیه خریداری می کرد، فوراً از تعهد خود در قبال صادرات ورق سرد روسیه به اروپا سر باز زد. از طرفی یک کارخانه سی آی اس از میزان تقاضای ضعیف شکایت کرد. این کارخانه اشاره داشت که تقاضا کنندگان در انتظارند، همه بر این باورند که این قیمت فعلی ثابت باقی نمی ماند و از این رو عجله ای برای معامله کردن ندارند.

ضمناً صادرکنندگان ورق روسیه و اکراین در تلاشند تا قیمت ورق گرم و سرد ماه ژوئن با حمل ماه ژوئیه را بالا ببرند. برای مثال، کارخانه ای در روسیه از قیمت درخواستی ورق گرم خود به اروپا با قیمت 370 یورو هر تن فوب خبر داد. این کارخانه برای مناطق دیگر قیمت 360 دلار هر تن فوب یا 355 دلار هر تن فوب برای محموله های با تناژ بالا را ارائه داد. یک تولیدکننده روس ورق سرد را به قیمت 445 تا 450 دلار هر تن فوب دریای سیاه معامله کرد. بقیه کارخانه های روسیه هم معاملاتشان با همین نرخ انجام شد. قیمت ورق سرد روسیه 420 یورو هر تن فوب به اروپا و 440 دلار هر تن فوب برای کشورهای جهان سوم اعلام شد.

به گزارش ایفنا، کارخانه متینوست منتظر معامله ورق گرم به قیمت 380 دلار هر تن سی اف آر ترکیه بود. منابع داخلی در ترکیه شاهد پیشنهادات قیمتی کمتری به میزان 365 تا 375 دلار هر تن سی اف آر از اکراین بودند. برای مشتریان ایتالیایی ورق گرم  قیمت پیشنهادی 375 تا 380 دلار هر تن سی اف آر ایتالیا داده شد. ورق سرد اکراین 460 دلار هر تن سی اف آر ترکیه و 435 تا 440 یورو هر تن سی اف آر به ایتالیا پیشنهاد شد.

به گزارش پلاتس قیمت ورق گرم دریای سیاه در 350 دلار هر تن فوب ثابت باقی ماند. قیمت ورق سرد 5 دلار هر تن افزایش یافت و به 440 دلار هر تن فوب رسید.

ترجمه: س.صارمی

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۹۴۳
کد خبر : ۲۴,۹۲۷
کلیدواژه ها: ورق سی آی اس پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید