به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افت قیمت ورق گرم چین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- قیمت ورق گرم صادراتی چین به دلیل تقاضای داخلی و خارجی پایین طی این هفته کاهش یافت. فعالان بازار از آنجایی که هیچ نشانی از بهبود دیده نمی شود افت قیمت بیشتری را پیش بینی می کنند.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی برای ورق گرم چین 355 تا 370 دلار هر تن فوب در مقایسه با 365 تا 370 دلار هر تن فوب در هفته گذشته می باشد. معاملات با قیمت پایین مختص واردکنندگان ویتنامی بود که در حال حاضر فعالیتی ندارند. تمام فروشندگان این کشور در تلاشند موجودی خود را در بازار ویتنام که یکی از مهمترین مشتریان چین می باشند، حفظ کنند. خریداران کره جنوبی و خاور میانه فعالیت بیشتری دارند اما کالا های خریداری شده هم برای ثابت نگه داشتن این قیمت ها کافی نمی باشد.

به گزارش ایفنا، بازار داخلی هم اخیراً تا حدودی کساد شده و قیمت معاملات داخلی به تدریج 3 تا 4 دلار هر تن کاهش یافته است. فعالان بازار بر این باورند که قیمت ورق گرم صادراتی و داخلی سیر نزولی خواهد داشت. افزایش قیمت قبلی تنها به دلیل افزایش قیمت سنگ آهن بود و میزان تقاضا هنوز پایین است.

ترجمه: س. صارمی

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۷۲
کد خبر : ۲۴,۹۵۳
کلیدواژه ها: ورق چین پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید