به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار راکد میله گرد در آسیای جنوب شرقی

قیمت های وارداتی میله گرد در آسیای جنوب شرقی بین 480 تا 500 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور پیشنهاد می شود. پیشنهادات اغلب از سوی کره صورت می گیرد. تقریباً بیش از یک هفته است که خرید و فروش زیادی در بازار صورت نمی گیرد. خریداران سنگاپوری خواهان قیمت های پایین تری در سطح 400 دلار هر تن سی اف آر هستند.

خریداران دست از خرید برداشته اند. زیرا از افزایش قیمت ها مطمئن نیستند. در دو هفته گذشته معاملاتی در قیمت 430 تا 440 دلار هر تن سی اف آر برای میله گرد صورت گرفته است. بیشتر پیشنهادها از سوی کره است که دلیل آن کاهش ارزش وون می باشد.

یکی از تجار تایوانی اظهار داشت بازار تا بعد از تعطیلات سال نو چین، همین طور راکد باقی خواهد ماند.

قیمت های میله گرد در بازار داخلی تایوان 440 دلار هر تن تحویل درب کارخانه و حدود 500 دلار هر تن برای تحویل سی اف آر جنوب شرق آسیا پیشنهاد می شود. با این وجود، اخیراً هیچ پیشنهاد قیمتی داده نشده است. زیرا که سفارش صادرات تکمیل شده است.

با افزایش 100 دلاری قیمت میله گرد در ظرف مدتی کوتاه، خریداران دیگر تمایلی به خرید ندارند. سفارشات میله گرد تایوان در اوایل این ماه در قیمت 380 دلار هر تن صورت گرفت. یکی از وارد کنندگان میله گرد اظهار داشت تقاضای زیادی در هیچ کجا وجود ندارد و تقاضا احتمالاً در ماه فوریه بهبود می یابد. ترک ها پیشنهاد قیمت نمی دهند ولی آخرین پیشنهاد آن ها 520 دلار هر تن در هفته گذشته بوده است. میله گرد چین نیز 500 دلار هر تن فوب قیمت دارد.

۱۲ آذر ۱۳۸۷ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۵۸۲
کد خبر : ۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید