به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

شرکت ملی فولاد، بسته های سرمایه گذاری ارایه می کند

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو به طور رسمی وظایف اجرایی شرکت ملی فولاد ایران را ابلاغ کرد که در آن بر تهیه بسته های سرمایه گذاری این بخش تاکید شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، دکتر مهدی کرباسیان در راستای تحقق ماموریت راهبری توسعه و توانمند سازی و رقابت پذیری بخش معدن و صنایع معدنی باحفظ سیاستگذاری و نظارت عالیه وظایف اجرایی قابل واگذاری به شرکت ملی فولاد ایران را تعیین و ابلاغ کرد.
تعیین بسته های سرمایه گذاری و طرح های توسعه، اجرای طرح های زنجیره فولاد از گندله تا صنایع پایین دستی و مواد واسطه ای و بهره برداری از واحد های افتتاح شده از جمله وظایف جدید ابلاغی به شرکت ملی فولاد ایران به شمار می آیند.
در ابلاغیه رییس هیات عامل ایمیدرو به شرکت ملی فولاد ایران خواسته شده است تا ماموریت و استراتژی های این شرکت در ارتباط با موارد ابلاغی فوق تعیین شود.
در پی ابلاغ سیاست های مذکور، محمد خان داداش پور طی نامه ای از تلاش های صورت گرفته در دوسال اخیر برای لغو مصوبه انحلال و خروج شرکت ملی فولاد از لیست واگذاری تقدیر و تاکید کرده است که در مقطع کنونی تلاش، کوشش و مشارکت بیشتر کارکنان در انجام وظایف سازمانی، ویرایش نهایی استراتژی تدوین شده و ایجاد زیر ساخت های لازم برای پاسخ گویی به مسولان از اهم وظایف ذاتی و ملی همکاران شرکت خواهد بود.

منبع: ایمیدرو

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۹۱۸
کد خبر : ۲۵,۵۸۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید