به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود بازار میلگرد در انگلیس – 25/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  قیمت میلگرد در انگلستان با بالاتر رفتن قیمت قراضه و بهبود وضعیت تقاضا در ماه گذشته اندکی بهترشده است. کارخانه های داخلی این کشور قیمتهای خود را 16 تا 24 دلار هر تن بالا برده اند. این قیمتها از اول اکتبر معتبر هستند. هم اکنون این کارخانه ها میلگرد را با قیمت 566 تا 582 دلار هر تن تحویلی می فروشند. قیمت این کالا در اوایل سپامبر حدود 550 دلار هر تن بود.

قیمت برخی واردکنندگان، 550 تا 558 دلار هر تن است، کالاهای موجود در انبار دریایی نیز با قیمتی پائینتر از قیمت کارخانه فروخته می شود. یک محموله توقیف شده با قیمت 525 تا 533 دلار هر تن فروخته شد اما این فروش، نماینده کل بازار نیست.

جهت قیمتها در ماه نوامبر مشخص نیست. تاجری می گوید وضعیت اندکی گیج کننده است. اکثرا به دلیل افت قیمت قراضه در این کشور و در کل قاره اروپا انتظار کاهش قیمتها را دارند اما فعالیت بازار معقول به نظر می رسد. فعالیت در بازار تا آخر ماه نوامبر نمی تواند خیلی بد باشد و به همین دلیل تقاضا وضعیت بدی ندارد.

قیمتهای اروپا به دلیل افت قیمت قراضه کاهش یافته، به همین دلیل کارخانه های داخلی باید واکنش واردکنندگان به افزایش قیمت ماه اکتبر را بررسی کنند. اما در برخی موارد به نظر می رسد قیمتهای جدید مورد پذیرش قرار گرفته اند.

۲۵ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۱۲۲
کد خبر : ۲,۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید