به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال بهبودی قیمتها در بهار سال آینده – 26/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  بهبود وضعیت فولاد احتمالا در طولانی مدت و بسیار کند اتفاق می افتد. پیش بینی این اتفاق برای بهار سال آینده است. مگر حادثه ناگهانی در بهبود اقتصاد جهانی اتفاق بیفتد وگرنه هنگام بازگشایی پروژه های ساختمانی در ایتالیا هیچ تغییری در میزان کالاها و قیمتها پیش از ماههای آوریل و می پیش بینی نمی شود. پروژه های زیرساختی این کشور هنوز آغاز نشده و بخش ساختمان سازی تعطیل است.

صنعت خودروسازی به نتایج پیش بینی شده خود نرسیده زیرا این صنعت به بخشهای دیگری وابسته است، بخشهایی که وضعیت خوبی نداشته اند. اگرچه موجودی فولاد کاهش یافته، اما دیگر کاهش قیمت تمام شده و در این بخش رکود بیشتری پیش بینی نمی شود.

اروپا محصولات ارزانتری را از چین دریافت می کند. کشورهای گروه 20 حدود 66 درصد فولاد جهانی را تولید می کنند و اروپا تنها جایی است که محدودیتی در میزان واردات خود ندارد و در مقایسه با دیگر بازارها، بازار آزادی است. مشکل اتخاذ اقدامات ضد دامپینگ، بسیاری از کشورهای شمال اروپا هستند. این کشورها که صنعت پویایی ندارند بر ضد این اقدامات رای می دهند و بنابراین در اجرای این اقدامات محافظتی کشورهای اروپایی تعلل ایجاد می کند.

۲۶ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۱۲۹
کد خبر : ۲,۵۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید