به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت میلگرد روسیه

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- به دنبال افزایش تقاضای فصلی، تولیدکنندگان میلگرد روسیه برای دومین ماه متوالی قیمت ها را افزایش دادند. آن ها سعی دارند همچون ماه ژوئن قیمت ها را بالا نگه دارند. برآوردها حاکی از آن است که میزان مصرف میلگرد روسیه در ماه ژوئن به 690 هزار تن رسیده است. این میزان در ماه جولای به بالای 700 هزار تن خواهد رسید و در آگوست ثابت خواهد ماند. انتظار می رود که در ماه های سپتامبر تا نوامبر بازار با رکود مواجه شود.

از نیمه ماه ژوئن بانک مرکزی روسیه نرخ بحره را از 12.5 درصد به 11.5 درصد کاهش دهد و امید به بهبود اوضاع در پاییز بیشتر شد. کاهش نرخ بحره و در نتیجه وام های ارزان تر سرمایه گذاران را در فصل پاییز به بازار ساخت و ساز باز می گرداند از این رو شاید بازار میلگرد به تدریج بهبود یابد.

به گزارش ایفنا،  قیمت میلگرد تولید ماه جولای به 448 تا 455 دلار هر تن رسیده است. بدون 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده قیمت 380 تا 386 دلار  هر تن می باشد که 12 دلار نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

حتی با این افزایش، قیمت داخلی میلگرد روسیه 10 الی 15 دلار تن پایین تر از قیمت صادراتی میلگرد سی آی اس است. قیمت صادراتی بین 390 تا 400 دلار هر تن فوب دریای سیاه می باشد.

ترجمه: پ. رجبیان

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۷:۳۶
تعداد بازدید : ۸۴۹
کد خبر : ۲۶,۱۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید