به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امیدواری تایسن کروپ به ثبات آخر سال – 28/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  رئیس شرکت تایسن کروپ در کنفرانس جهانی آهن و فولاد که هفته پیش در پکن برگزار شد اظهار کرد دنیا در سال 2010 شاهد دشواریهایی در صنایع فولاد خواهد بود. به خصوص در اروپا و آمریکا این مشکلات بارزتر خواهند بود. وی پیش بینی کرد طی ماههای نوامبر و دسامبر امسال وضعیت مشابه ماههای سپتامبر و اکتبر باشد البته شکی وجود ندارد که نیمه اول سال آینده نیز روند رکود ادامه خواهد داشت.

شرکت فولاد تایسن گروپ تولیدکننده محصولات تخت است که 70 تا 75 درصد تولید خود را از طریق قراردادهای بلند مدت به فروش می رساند. شعبه آلمان این مجموعه تقاضای متعادلی از بخش اتومبیل سازی دریافت می کند این در حالی است که صنعت قراضه اتومبیل در آلمان روند کندی دارد. تایسن کروپ امیدوار است صادرات اتومبیل آلمان در سال آینده افزایش داشته باشد.

یکی از دلایل بی اطمینانی فولادسازان اروپایی به روند بازار در آینده مشخص نبودن نتیجه مذاکرات قیمت سنگ آهن است. رئیس تایسن کروپ گفت ما مثل یک ساندویچ از هر دو طرف تحت فشار هستیم. ما با بالا رفتن قیمت سنگ آهن برای سال آینده مقاومت می کنیم و به معدن کاران می گوئیم باید یک قیمت قابل قبول تعیین کنند.

تایسن کروپ از بابت تامین کک مشکل چندانی ندارد چون نیاز خود را از منابع آلمان تامین می کند. رئیس شرکت تایسن کروپ اظهار امیدواری کرد که سطح تولید فولاد به سالهای 2007 تا 2008 باز خواهد گشت ولی زمان و نوع این امر هنوز سئوال مهمی است. شاید سه، چهار و یا پنج سال دیگر.
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۲۰۱
کد خبر : ۲,۶۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید