به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

خریداران ترک بدنبال کاهش قیمت ورق – 28/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  با توجه به واردات ارزان قیمت، تقاضای پائین و دسترسی آسان به محصولات ارزان تر در بازار داخلی،  خریداران ورق ترکیه در بازار داخلی فشار می آورند شرکت اردمیر سطح قیمت خود را پائین بیاورد. گفته شده قیمت ورق گرم در بازار داخلی ترکیه 570 تا 580 دلار هر تن و برای ورق سرد 670 تا 680 دلار هر تن است درحالیکه پایه قیمت اردمیر برای این محصولات به ترتیب 620 و 730 دلار هر تن می باشد.

مقامات اردمیر در هفته گذشته مذاکراتی با مشتریان برای پائین آوردن قیمتها داشتند ولی از آنجا که این شرکت تمام تولید نوامبر خود را پیش فروش کرده هنوز تصمیمی برای پائین آوردن قیمتهای خود نگرفته است. اما سفارشات ماه دسامبر این شرکت بسیار کم بوده است. قیمت ورق گرم چین 490 تا 500 دلار و ورق گرم اکراین به 485 تا 490 دلار هر تن کاهش یافته و اخیرا یک معامله خرید ورق گرم 485 دلار هر تن سی اف آر امضا شد.

از آنجا که اردمیر تا ماه دسامبر سفارش دارد بنابراین سعی دارد تغییری در قیمتهای خود ندهد ولی این شرکت مجبور است خود را مطابق با روند بازار جهانی کند. علاوه بر این، تعرفه های وارداتی در ترکیه کم شده و اکثر خریداران ترجیح می دهند ورق مورد نیاز خود را از بازار واردات تامین کنند.

۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۱۶۱
کد خبر : ۲,۶۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید