به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تردید تولیدکنندگان بیلت درمورد کاهش تولید – 29/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  با کاهش قیمت صادراتی بیلت کشورهای سی آی اس، مسئله کاهش تولید پررنگ تر می شود. دو عقیده در مورد کاهش تولید وجود دارد. برخی به دلیل پائین آمدن قیمت، کاهش تولید را محتمل می دانند، برخی دیگر آن را به هیچ وجه ضروری نمی دانند.

تولیدکنندگان می گویند اگر قیمت به 350 تا 360 دلار هر تن برسد، تولید خود را کاهش می دهند. اما یک تاجر می گوید تا وقتی قیمت به پائینتر از 320 دلار هر تن فوب دریای سیاه نرسد، این اتفاق نخواهد افتاد. نشانه ای از کاهش قیمت به پائینتر از 350 دلار هر تن دیده نمی شود. خریداران خرید نمی کنند و منتظر کاهش بیشترهستند.  با درنظر گرفتن ,وام ها و هزینه های تولید، کارخانه ها در مرز نزدیک به ضرر کار می کنند.

اگرچه تولیدکنندگان درمقابل پائینتر رفتن قیمت به زیر 350 دلار هر تن مقاومت می کنند اما می دانند که چین مشغول رقابت با آنهاست. در کنفرانس فولاد هفته گذشته صحبت از این بود که اگر چین تصمیم بگیرد می تواند قیمت را تا هر تن 60 دلار پائینتر بیاورد که این امر دور از ذهن نیست.

با این وجود یکی از تولیدکنندگان عقیده داشت که باید ریسک کرده و تولید خود را اصلا کاهش نداد. روسها باید بیلت خود را تولید کرده و انبار کنند و اگر بازار بهبود یابد آنها خوشحال شده و از این کار سود خواهد برد.
۲۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۴۵۸
کد خبر : ۲,۶۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید