به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت توکیو استیل – 30/07/1388

مرکز خدمات فولاد ایران –  کاهش قیمت قراضه و فولاد در داخل ژاپن و جهان باعث شد تا توکیو استیل در قراردادهای ماه نوامبر خود قیمت تمام محصولات خود را 22 تا 27 دلار هر تن کاهش دهد. این شرکت دلیل این کاهش را وخامت شرایط بازار، حجم موجودی در چین، کاهش قیمتهای فروش و افت قیمت صادراتی قراضه اعلام کرد.

دست اندرکاران انتظار داشتند توکیو استیل شاخص قیمتهای خود را پائین بیاورد اما گویا با کاهش بیشتر قیمت قراضه این شرکت تصمیم گرفته تا قیمتهای خود را بیشتر کاهش دهد. در ماه گذشته توکیو استیل قیمت خرید قراضه را 93 تا 110 دلار هر تن کاهش داد. این شرکت در آگوست و سپتامبر با بالاتر رفتن قیمت قراضه، شاخص قیمتهای خود را بالا برده بود.

درواقع، این شرکت در ماههای آگوست و سپتامبر قیمتهای محصولاتی مثل تیرآهن بال پهن و میلگرد را 55 تا 77 دلار افزایش داد اما در ماه اکتبر قیمتها را ثابت نگه داشت. در نوامبر قیمتها دوباره به قیمتهای تابستان بازگشت. اعلام کاهش قیمت توکیو استیل می تواند به روند نزولی قیمتها به خصوص قیمتهای محصولاتی مثل تیرآهن بال پهن و میلگرد سرعت ببخشد. این کاهش قیمت توکیو استیل، کار را برای فروشندگان سختتر خواهد کرد.

تعدادی از فروشندگان برای خالی کردن انبارهای خود و برای بدست آوردن پول نقد، محصولات خود را با ضرر می فروشند. این کارها روند نزول قیمت بازار را بیشتر می کند.
۳۰ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۸۲۷
کد خبر : ۲,۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید