به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پیش‌بینی بازار طلا و سکه تا پایان شهریور

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش‌بینی کرد که بازار طلا و سکه تا پایان شهریورماه رونق داشته و وضعیت رضایت بخشی خواهد داشت.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، گفت:هفته گذشته تغییرات قیمت طلا را شاهد بودیم که دلیل این افزایش، نشست‌ها و مذاکرات درباره وضعیت نرخ بهره توسط فدرال بانک آمریکا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ‌بازار طلا تحت تاثیر این نشست‌ها و مذاکرات قرار گرفت، افزود: بر این اساس قیمت طلا در هفته گذشته حدود 22 دلار افزایش یافت.

کشتی آرای با بیان اینکه در هفته گذشته با کاهش نرخ ارز و در نتیجه افزایش قیمت طلا مواجه بودیم، گفت: قیمت سکه در اوایل هفته گذشته حدود 887 هزار تومان بود که به 907 هزار تومان در اواخر هفته رسید و به طور کلی افزایش 20 هزار تومانی را تجربه کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: بازار داخلی طلا با توجه به هفته‌های پایانی تابستان و نزدیک شدن به ماه محرم رونق گرفته و از رکود خارج شده است.

منبع: ایسنا

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۹۲۴
کد خبر : ۲۶,۹۱۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید