به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دولت آمریکا در آستانه تعطیلی دوباره

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- نمایندگان کنگره آمریکا که اکثریت جمهوری خواه هستند، هشدار داده اند اگر بودجه «والدین برنامه ریزی شده» تصویب شود، بودجه فدرال را تأیید نمی کنند و همین امر آمریکا را یکبار دیگر در معرض تعطیلی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،نمایندگان کنگره آمریکا تهدید کرده‌اند که اگر به طرح برنامه‌ریزی برای والدین شدن بودجه تعلق گیرد، ظرف دو هفته بودجه فدرال را تصویب نمی‌کنند تا به تعطیلی دولت فدرال منجر شوند.
طبق این گزارش، کنگره هشدار داده است که بودجه دولت را تصویب نمی‌کند، همانطور که در گذشته نیز چنین کاری کرد.
با اینحال، «جفری میمز» کمیسیونر «دیتون» ششمین شهر بزرگ ایالت «اوهایو» می‌گوید که به وقوع پیوستن این تهدید برای هزاران نفر از خانواده‌هایی که به دولت وابسته هستند و آنهایی که برای دولت کار می‌کنند، ممکن است.
مقامات این شهر می‌گویند هزاران نفر از اهالی محلی می‌توانند تحت تأثیر تعطیلی دولت فدرال قرار گیرند و ابراز امیدواری کرد که سناتور جمهوری‌خواه ایالت اوهایو خط و خطوط هم‌حزبی‌های خود را که تهدید به تعطیلی دولت فدرال کرده‌اند، دنبال نکند.
برخی از مخالفت‌های جمهوری‌خواهان به واسطه آن است که اخیراً گروههای مخالف سقط جنین یک کلیپ ویدئویی منتشر کردند و طرح والدین برنامه‌ریزی شده را به فروش بافت جنینی برای تحقیقات پزشکی متهم کردند.
روز جمعه هفته گذشته، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا به قطع بودجه سازمان والدین برنامه‌ریزی شده رأی دادند.
تعطیلی دولت فدرال نه تنها بر مزایا و خدمات دولتی تأثیر منفی می‌گذارد بلکه بر بسیاری از شغل‌ها در تپه «میامی» نیز تأثیر منفی می‌گذارد.
طبقه گفته مقامات شهر دیتون، تعطیلی دولت فدرال در سال ۲۰۱۳، موجب شد که حدود ۹ هزار نفر از کارکنان پایگاه نیروی هوایی «رایت پترسون» بدون حقوق و دستمزد به خانه‌های خود بازگردند. تأثیر بزرگتر آن بر روی پیمانکاران دولتی و حتی کسب و کارهای خرد در همان اطراف شد.
این گزارش می‌افزاید، یک گروه دیگری که در معرض خطر تعطیلی دولت فدرال قرار دارد، آنهایی هستند که بازنشسته شده‌اند.

منبع: اکونیوز

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰
تعداد بازدید : ۶۶۸
کد خبر : ۲۷,۶۲۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید