به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت بیلت روسیه در رقابت با چین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- قیمت بیلت روسیه در رقابت با محصولات چینی در بازار خاور دور ارزان تر شد. بازار بی ثبات است و ممکن است سطح پایین خرید قیمتها را بیشتر پایین بیاورد. با این حال، تلاش صادرکنندگان چینی برای ایجاد ثبات احتمالا روند افت قیمتها را متوقف خواهد کرد. از پایان ماه آگوست قیمت محصولات نمیه تمام فولادی روسیه 15 تا 20 دلار در تن پایین آمد و به 290 تا 300 دلار در تن سی اف آر رسید ( 275 تا 285 دلار در تن فوب بنادر شرقی). کارخانه اوراز اعلام کرد محموله بیلت خود را در ماه اکتبر در قیمت 290 دلار در تن سی اف آر به فیلیپین فروخته است. بیلت روسیه با پرداخت 3 درصدی تعرفه واردات در آنجا همراه است. در اندونری نیز قیمت 300 دلار در تن سی اف آر برای این محصول قابل قبول اعلام شده است.

به گزارش ایفنا، متوسط قیمت فعلی بیلت چین 270 دلار در تن فوب اعلام شده که تقریبا برابر با هزینه تولید است. به همین دلیل است که افت قیمت بیلت می بایست به زودی متوقف بشود چراکه هیچ کس نمی خواهد با زیان کار کند.

منبع: Metal Expert

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۸۶۷
کد خبر : ۲۷,۶۴۴
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید