به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تولید فولاد خام در امریکا هم کاهش یافت

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- تولید فولاد خام در امریکا هم طی هفته گذشته 2.7 درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به نقل از مجله متال بولتن تولید فولاد خام امریکا در هفته گذشته یک میلیون و 694 هزار تن بود که نسبت به هفته پیش از آن که میزان تولید فولاد خام یک میلیون و741 هزار تن بود با کاهش 2.7 درصدی مواجه شد.
کارخانه های ذوب امریکا به طور میانگین طی این مدت از 70.9 درصد از ظرفیت تولید خود استفاده کرده اند.بنابر گزارش موسسه آهن و فولاد امریکا در واشنگتن،در مدت مشابه سال گذشته کارخانه های ذوب امریکا با استفاده از 78.1 درصد از ظرفیت تولید خود توانستند یک میلیون و 878 هزار تن فولاد خام تولید کنند.
از ابتدای سال تا کنون کارخانه های امریکا 62 میلیون و 651 هزار تن فولاد خام را با استفاده از 72.5 درصد از ظرفیت خود تولید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که با استفاده از 78 درصد ظرفیت تولید خود 68 میلیون و 109 هزار تن فولاد خام تولید کردند 8 درصد کاهش داشته است.

منبع: ایمیدرو

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۸۷۱
کد خبر : ۲۷,۶۷۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید