به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تزریق نقدینگی دوای سقوط بازار سرمایه

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 208 واحد ریزش کرد و به کانال 61 هزار و 324 واحدی رسید.

به نظر می‌رسد در شرایط فعلی بازار سرمایه در انتظار تزریق نقدینگی است و تا زمانی که نرخ سود بانکی کنترل و نظارت نشود تمام سرمایه‌ها جذب بانک شده و روند بورس همچنان نزولی ادامه خواهد داشت.
در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 228 واحد ریزش کرد به کانال 61 هزار و 324 واحدی سر خورد.  
 
گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 621 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به بیش از  یک میلیارد و 752  میلیون ریال در بیش از 33 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
 
در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای رمپنا، فارس، مبین، وصندوق با روند مثبت و نمادهای شپنا، شبندر، اخابر با سیر نزولی به کار خود پایان دادند.
 
نمادهای پربیننده معاملات امروز تمامی نمادهای پر بیننده امروز بانک ملت ، بانک صادرات ایران ، ایر ان خودرو،پارس خودور، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان ، پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
 
شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش 89 واحدی به 24 هزار و 43  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ریزش 81 واحدی به 9 هزار و 518 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ریزش 69 واحدی به  8 هزار و 125 رسید.  
 
شاخص آزاد شناور با روند منفی 584 واحدی به 68 هزار و 804 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 292 واحدی به 42 هزار و 552 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند منفی 238 واحدی به 136 هزار و 365 واحد رسید.  
برخی کارشناسان بر این باورند، به نظر می رسد دولت همچنان در انتظار نتیجه توافق برجام هسته ای مانده تا حضور سرمایه گذار خارجی تا حد ملموس تری احساس شود. در حال حاضر هیچ تضمینی مبنی بر اینکه سرمایه پس از اجرایی شدن جمع بندی مذاکرات به سمت تولید گرایش یابد، وجود نداشته و به احتمال زیاد دوباره بازار ارز و سکه دچار نوسان خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۹۷۱
کد خبر : ۲۷,۶۹۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید