به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رویکرد چین برای سرمایه گذاری مستقیم در طرح های معدنی ایران

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت های چینی با تغییر رویکرد، آماده سرمایه گذاری مستقیم در طرح های معدن و صنایع معدنی ایران شده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطرنشان کرد: در فضای همکاری ‌های معدنی ایران و چین، تغییر رویکردی رخ داده است و اکنون شرکت‌ های چینی در فضای رقابتی به این نتیجه رسیده ‌اند که باید خود آماده سرمایه‌گذاری در ایران شوند و اینکه با استفاده از پول ایران، دیگر نمی ‌توانند منابع مالی در اختیار طرح ها قرار دهند و باید خود سرمایه‌گذاری مستقیم داشته باشند.
مهدی کرباسیان اظهار داشت: ایتالیایی ‌ها هم برای حضور در بخش فولاد ایران تمایل دارند و فرانسوی‌ ها و روس ‌ها نیز تامین مالی پروژه‌ های معدن و صنایع معدنی در بخش ‌های مختلف را مدنظر دارند و بسته‌ هایی برای سرمایه‌گذاری در این رابطه تدوین کرده ‌اند.
وی ادامه داد: مهمترین مشخصه این طرح ها، تامین مالی پروژه‌ های توسعه ‌ای در حوزه معدن و صنایع معدنی است.
وی تصریح کرد: به تازگی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کرده که ۲ هزار میلیارد ریال یارانه قرار است به بخش تولید اختصاص دهد که تلاش ما این است که بخشی از این مبلغ، صرف توسعه معادن و اکتشافات و نیز نوسازی صنایع معدنی کشور شود.

منبع: ایمیدرو

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۳۱۶
کد خبر : ۲۸,۲۱۲
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید