به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه تا ۳ سال‌ آینده لغو می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- وزیر سابق اقتصاد روسیه اعلام کرد با توجه به روند کاهش تنش‌ها بین روسیه و اتحادیه اروپا، تحریم های اتحادیه اروپا علیه این کشور طی ۳ سال‌ آینده لغو می‌شود. به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، الکسی کردین، وزیر سابق اقتصاد روسیه، اعلام کرد به دلیل روند کاهش تنش ها بین اتحادیه اروپا و روسیه و بازگشت شرایط عادی به اوکراین، اتحادیه اروپا به تدریج طی سال آینده تحریم های خود علیه روسیه را لغو خواهد کرد.

به گفته این مقام روس، علی رغم تأثیرگذاری منفی تحریم ها بر اقتصاد روسیه، این کشور همچنان شرایط مناسبی را برای ورود سرمایه های خارجی دارد.

وزیر سابق اقتصاد روسیه تأکید کرد اگر چه همچنان شرایط اقتصادی روسیه مخاطره ‌آمیز است اما شرکت های خارجی وجود دارند که بتوانند در این شرایط کار کنند.

کردین افزود، در حال حاضر اروپا و روسیه گام هایی را با هدف کاهش تنش ها در اوکراین برداشته اند و شرایط رفته رفته در حال عادی شدن است.

کردین در نشست بازار سهام مسکو در نیویورک به ارائه این دیدگاه ها پرداخت که در این نشست 400 نماینده موسسات بین المللی سرمایه گذاری، بانک ها، و کارشناسان مدیریت بحران حضور داشتند.

در این نشست رومن لوخوف، نماینده شرکت BCS روسیه، اعلام کرد علی رغم تحریم های موجود، شرکت های روس و شرکت های آمریکایی به همکاری های خود ادامه داده اند.

 به گفته این کارشناس، در فعالیت شرکت های روس و آمریکایی که سابقه طولانی در همکاری با یکدیگر داشته اند، تحریم ها کنار رفته اند.

منبع: فارس

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۳۵۰
کد خبر : ۲۸,۲۱۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید