به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اعتراف اتحادیه آهن و فولاد چین به افزایش قیمت سنگ آهن - 19/08/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - نایب رئیس اتحادیه آهن و فولاد چین اعلام کرد در دور بعدی مذاکرات قیمت سنگ آهن، قیمت این محصول افزایش خواهد داشت. وی اظهار کرد احتمالا در مذاکرات 2011-2010 قیمت سنگ آهن کمی بیشتر خواهد شد. دور جدید مذاکرات با عرضه کنندگان اصلی سنگ آهن بزودی آعاز خواهد شد و این در حالی است که هیچ قیمت رسمی در مذاکرات امسال بدست نیامده است.

اظهارات اخیر نایب رئیس اتحادیه آهن و فولاد چین تغییرات بسیاری در برنامه های این اتحادیه ایجاد خواهد کرد چراکه این اتحادیه طی مذاکرات قبلی مصرانه خواستار حداقل 40 درصد کاهش قیمت سنگ آهن بود. چندی قبل سخنگور ریوتینتو اظهار کرده بود که بروز هرگونه سایه بی عدالتی از طرف اتحادیه فولاد چین در دور بعدی مذاکرات، نتیجه گیری این مذاکرات را بسیار سخت خواهد کرد.

پیش بینی تحلیلگران برای قیمت سنگ آهن در سال 2011 – 1010 ثبات قیمت و افزایش حداقل 20 درصدی آن است. اکثر تجار و دست اندر کاران معتقدند با توجه به سطح واردات سنگ آهن چین طی امسال، جایگاه اتحادیه آهن و فولاد چین در تعیین قیمت سنگ آهن ضعیف شده. این در حالی است که تولید فولاد چین طی امسال فراتر از 550 میلیون تن خواهد بود.

 

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۵۲۹
کد خبر : ۲,۸۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید