به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چین نگران ایستایی اقتصاد جهان است

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رییس جمهور چین اذعان کرد نگرانی هایی درباره رشد اقتصادی کشورش وجود دارد اما اطمینان خاطر داد چین از نظر اقتصادی ظرفیت و توان آن را دارد که مشکل کند شدن رشد اقتصادی کشورش را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، "شی جینپینگ" با بیان مطلب فوق افزود: اقتصاد ما نیز مانند هر اقتصاد مهم دیگری با بازارهای بین المللی ارتباط تنگاتنگی دارد و هنگامی که اوضاع اقتصادی و بازارهای بین المللی وضع خوبی نداشته باشند طبیعی است که اقتصاد کشور ما نیز مانند دیگر اقتصادهای جهان از این وضع متاثر شود.
بالارتبه‌ترین مقام جمهوری مردم چین، در همین باره گفت ما درباره وضعی که اقتصادمان پیدا کرده است نگران هستیم. همچنین ما نگران ایستایی اقتصاد جهان هستیم . زیرا وقتی که اقتصاد جهان از حرکت بازایستاده باشد اقتصاد چین نیز از آن تاثیر منفی خواهد گرفت.
دبیر اول حزب کمونیست چین با این حال اطمینان خاطر داد کشورش ظرفیت و توان آن را دارد که بر همه مشکلاتی که از نظر اقتصادی و مالی با آن مواجه است فائق آید.

منبع: اکونیوز

۲۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۶۵۳
کد خبر : ۲۸,۳۷۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید