به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تسهیلات25میلیونی با بازار خودرو چه می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- کارشناسان بازار خودرو معتقدند که در صورت اجرایی شدن تسهیلات 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو، بازار این کالای بادوام در چهار ماه پایانی سال با رونق و جنب و جوش زیادی مواجه خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار خودرو کماکان در رکود چند ماهه خود به سر برده و خبر لغو تحریم‌ها هم نتوانسته این بازار را تکان دهد
در این میان دولت برای تحریک تقاضا بسته‌ای را پیشنهاد داده و در آن اعلام کرده تا تسهیلاتی از سوی نمایندگی‌های فروش خودروسازان به متقاضیان خرید خودرو ارائه شود. کارشناسان بازار خودرو معتقدند که در صورت اجرایی شدن تسهیلات 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو، بازار این کالای بادوام در چهار ماه پایانی سال با رونق و جنب و جوش زیادی مواجه خواهد شد.
به گفته یکی از فروشندگان بازار خودرو این بازار از آغاز سال 94 در رکود به سر می‌برد و هفته به هفته بازار خودرو ساکن‌تر می‌شود.
او در مورد اعلام دولت برای وام 25میلیونی گفت: این خبر هنوز اجرایی نشده است ولی اگر این موضوع اجرایی شود مسلماً در بازار خودرو تاثیرگذار است و بازار خودرو رو به مثبت حرکت می‌کند.
این فعال بازار افزود:  مردم قشر متوسط بیشتر به دنبال خرید پراید هستند و افرادی که وضع مالی خوبی دارند بیشتر به سمت خودروهای پژو، رنو و شاسی بلندهای وارداتی می‌روند.
در همین راستا محمدرضا نجفی‌منش، دبیر انجمن قطعه‌سازان، در مورد وضعیت بازار خودرو به اقتصادنیوز گفت: مدتی است که بازار خودرو در رکود قرار دارد و مردم تمایل زیادی برای خرید خودرو ندارند و علت این امر شرایط اقتصادی مردم است و اینکه قیمت خودروها بسیار بالاست.
او در رابطه با وام 25 میلیونی که دولت اعلام کرد افزود: موضوع این وام در حال حاضر فقط اعلام شده است و هنوز مردم به بانک‌ها مراجعه نکرده‌اند تا بینند که این بحث در حد حرف بوده یا نه واقعاً این وام 25 میلیونی اجرایی شده است.
نجفی‌منش بیان کرد: اگر این وام اجرایی شود مسلماً بازار خودرو تکان خواهد خورد و روند رو به بهبودی پیدا خواهد کرد و مردم هم تمایل بیشتری برای خرید خودرو پیدا خواهند کرد.

منبع: اقتصادنیوز

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸
تعداد بازدید : ۶۴۴
کد خبر : ۲۸,۴۰۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید