به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اماراتیها پول ژاپنی ها را نداده اند – 21/08/1388

مرکز خدمات فولاد ایران - گزارش شده است که شرکتهای ساختمانی ژاپن با مشکلات عدم پرداخت پروژههای انجام شده در دبی روبرو هستند. کنسول ژاپن در دبی ادعا کرده است که شرکتهای ژاپنی با انجام پروژههای مترو و جزیره نخل میلیاردها دلار طلبکار هستند. شرکتهای ساختمانی ژاپن با هدایت ساخت مترو و دیگر پروژههای کلیدی امارات، نقش مهمی در رونق ساختمان سازی در دبی داشته اند. برخی شرکتهای ساختمانی ژاپن با مشکلات جدی بدهی دست به گریبان هستند. برخی شرکتهایی که در ساخت مترو مشارکت داشتند نیز در زمینه پرداختها با مشکل مواجه هستند.

 

وی افزود صنایع سنگین میتسوبیشی، هیچ دریافتی از پروژههای انجام شده نداشته است. این کنسول افزود دولت ژاپن با دولت امارات در مورد این پرداختها صحبتی نکرده و در مسایل مالی شرکتهای درگیر نیز مداخله نکرده است. ما فقط می توانیم دو طرف را برای رسیدن به یک راه حل دوستانه کمک کنیم. محاسبه بدهی عقب افتاده برخی پرداختهایی که موعد سررسید آنها نزدیک است، کار دشواری است. ماه گذشته، گزارش شد که برخی پیمانکاران انگلیسی دعوتنامه های خود را برای کار در دبی برگردانده اند زیرا درخصوص پرداختهای بموقع دبی شک زیادی وجود دارد.

 

مدیرعامل دفتر خاورمیانه شرکت ام اچ آی در دبی گفت این شرکت ساخت مترو دبی و قراردادهای دیگری را به انجام رسانده ولی هنوز منتظر پرداخت وجه آنهاست. قراردادهای این شرکت در خاورمیانه 150 میلیارد دلار است. طبق گفته رئیس انجمن مشاوره و مهندسی انگلستان، تعداد زیادی از شرکتهای انگلیسی هنوز در حال کشمکش برای دریافت پول از امارات هستند.
۲۱ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۸۲۹
کد خبر : ۲,۸۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید