به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رشد اقتصادی چین در خطر

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- گروهی اخطار داده اند که رشد اقتصادی چین به مراتب بدتر از آنی است که آمار رسمی نشان می دهد و رشد اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ دنیا به مرحله "هشدار"رسیده است. طبق بررسی های انجام شده آمار مربوط به درآمد فروش ملی، قیمتها، سودها، استخدام، وام و هزینه های کسب و کار طی فصل آخر امسال در مقایسه با دوره پیش کاهش چشمگیری داشته است. این امر تمامی بخش ها از خرده فروشی تا حمل ونقل را تحت تاثیر قرار داده و بخش تولید و خدمات را که از مهمترین بخشهای صنایع در چین است را با رکود مواجه کرده است. این گروه همچنین در مورد کاهش رشد دستمزد و نیروی کار در چین هشدار داد.

شکی در این نیست که اقتصاد چین رو به رکود گذاشته و سوال اصلی چگونگی مقابله دولت چین با این روند است. کارشناسان معتقدند چین می بایست اصلاحات اقتصادی سخت گیرانه ای را اجرا کرده و اقتصاد خود را از تولید و صادرات به اقتصاد خدماتی و مصرفی تبدیل کند.

منبع: CNN

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۳۹۳
کد خبر : ۲۹,۷۸۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید