به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار راکد بیلت در آسیای جنوب شرقی

در حال حاضر، قیمت بیلت وارداتی در شرق آسیا بین 390 تا 400 دلار هر تن سی اف آر پیشنهاد می شود. پیشنهادات محدودی که در بازار شنیده می شود، عمدتاً از سوی کره بوده و برای تحویل دسامبر است. قیمت های پیشنهادی از سوی کره که بین 360 تا 370 دلار هر تن فوب است، تمایل  به خرید را اندکی افزایش داده است. کارخانجات کره ای به علت کاهش ارزش وون، به صادرات محصولات خود روی آورده اند.

برخی از تجار اظهار می دارند که کاهش خرید و فروش در بازار به علت نزدیکی به پایان سال و تعطیلات فصلی است.

یکی از تجار سنگاپوری در رابطه با افزایش های اخیر قیمت بیلت اظهار داشت: " خریداران دیگر تمایلی به خرید ندارند. تمام امیدواری هایی که ما در چند هفته گذشته داشتیم، از بین رفته است. قیمت بیلت در دو هفته گذشته به حدود 430 دلار هر تن سی اف آر رسیده بود."

بیلت روسی در قیمت 400 دلار هر تن سی اف آر آسیای جنوب شرقی پیشنهاد می شود. خرید و فروش بعد از جهش کوچکی که در دو هفته گذشته داشت، اینک کم شده است. پیشنهاد زیادی از سوی تایوان صورت نمی گیرد. زیرا کارخانه ها تولیدات خود را تا اول ژانویه به فروش رسانده اند.

آخرین معاملات میله گرد کره در قیمت 430 دلار هر تن سی اف آر سنگاپور در دو هفته اخیر صورت گرفت. از آن زمان تا کنون خرید دیگری انجام نشده است.

مشکل گشایش اعتبار در بانک ها به قوت خود باقی است. تجار اظهار می دارند بانک ها تمایلی به گشایش اعتبار ندارند. زیرا با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، نمی خواهند ریسک کنند. خصوصاً که هنوز موجودی زیادی در بازار هست.

۱۷ آذر ۱۳۸۷ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۷۰۰
کد خبر : ۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید