به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال رسیدن نفت به20دلار ضعیف است

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- بانک گلدمن ساکس بر پیش بینی خود مبنی بر میانگین قیمت ٤٠ دلار برای نفت در سال جاری میلادی پافشاری کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از رویترز، بانک آمریکایی گلدمن ساکس با اشاره به عدم مشاهده نشانه های پایان ظرفیت ذخیره سازی سوخت در جهان، اعلام کرد که هنوز احتمال رسیدن میانگین قیمت نفت به ٢٠ دلار را جدی نمی داند.
این بانک پیش بینی خود را مبنی بر رسیدن میانگین قیمت شاخص نفت خام آمریکا به ٤٠ دلار برای هر بشکه در سال جاری میلادی، تثبیت کرد.
این بانک اعلام کرد با چشم پوشی از نوسان های عرضه و تقاضا کمتر از ٣٤٠ هزار بشکه در روز، می توان گفت که ظرفیت ذخیره سازی کافی برای تولید اضافی نفت خام در بازارهای جهانی وجود دارد.
در گزارش گلدمن ساکس آمده است که مهمترین مسئله قابل توجه در سال ٢٠١٦ میلادی، اصلاحهای بنیادین واقعی خواهد بود که بتوانند توازن را به بازارهای جهانی بازگردانند و دوباره روند افزایشی قیمتها را آغاز کنند؛ این اتفاق در ماههای پایانی این سال محقق می شود.
تحلیلگران این بانک با اذعان به احتمال تأثیر چالشهای ژئوپولتیک بر قیمت نفت، اعلام کردند که این چالشها عرضه واقعی نفت را در بازار کاهش نمی دهند، زیرا در مناطق بحران خیز، بیشتر تولید نفت از همکنون متوقف شده است.
در میانه های ماه دسامبر سال ٢٠١٥ میلادی، بانک گلدمن ساکس از احتمال رسیدن قیمت نفت به ٢٠ دلار برای هر بشکه در سال ٢٠١٦ میلادی خبر داده، اما اعلام کرده بود که این احتمال ضعیف است.

منبع: اکونیوز

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۸۵۶
کد خبر : ۳۰,۴۶۲
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید