به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

یک ال‌سی هم باز نشده است

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سخنان دیروز رئیس‌جمهور مبنی بر گشایش ۱۰۰۰ ال‌سی در ساعات اولیه لغو تحریم‌های بانکی تصریح کرد تاکنون یک ال‌سی هم باز نشده است و بانک‌های خارجی هیچ اقدامی در این زمینه نکرده‌اند.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر گشایش هزار ال‌سی در ساعات اولیه لغو تحریم‌های بانکی، اظهار داشت: اینکه رئیس جمهور گفته هزار ال‌سی گشایش شده به این معنا نیست که این تعداد ال‌سی باز شده است.

وی افزود: در حقیقت منظور رئیس جمهور شاید این بوده که هزار ال‌سی در صورت برداشته شدن تحریم‌ها آماده و باز شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در عین حال صحبت رئیس جمهور اینگونه به نظر می‌رسد که در صورت لغو تحریم‌ها چنین اتفاقی افتاده و هزار ال‌سی باز شود نه اینکه اکنون این مسئله صورت گرفته است چرا که تاکنون شاهد این امر نبودیم.

ثروتی خاطر نشان کرد: سخنان روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری خود به معنای واقعی این نیست که در بانک‌های خارجی ال‌سی باز شده باشد و هیچ اقدامی تا کنون در این‌باره صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون عملاً یک ال‌سی هم باز نشده است، گفت: اینکه رئیس‌جمهور گفته‌ هزار ال‌سی باز شده شاید منظور آماده شدن این تعداد بوده است نه اینکه کاری صورت گرفته است چرا که در حال حاضر شاهد هستیم که حتی یک ال‌سی هم باز نشده است.

منبع: فارس

۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۳۲۷
کد خبر : ۳۰,۵۰۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید