به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سوال کیهان از عباس آخوندی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- پرخاشگری وزیر راه و شهرسازی علیه مسکن مهر در حالی است که اخیرا روزنامه دولتی شهروند به نقل از احمد اصغری مهرآبادی (قائم مقام وزیر راه) نوشت: 2/5 میلیون نفر از طریق مسکن مهر صاحب‌خانه شده‌اند و کیفیت سازه‌های مسکن مهر در حد قابل قبول و استاندارد است.

  

ناسزاگویی چندباره وزیر راه و شهرسازی به مسکن مهر که موجب صاحب‌خانه شدن 2/5 میلیون نفر شده با اعتراض عمومی مواجه شده است.
عباس آخوندی در همایش «چالش‌های توسعه شهری در اندیشه ایران شهر» که در دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ادعا کرده بود: مسکن مهر تصویری است از انسان‌هایی که کالا هستند و می‌توانید در هر جایی از این سرزمین آنها را در قفسه جا دهید. نه مسئله شهر را می‌بینید، نه مقام انسان را و نه ساختار اجتماعی را، فقط یکسری قفسه است که می‌توانید در آن هم کالا بگذارید و هم انسان.
وی که قبلا هم مسکن مهر را مزخرف خوانده بود می‌گوید: ایران شهر ما در وضعیت پرچالشی به سر می‌برد. در زمستان می‌بینیم که امکان نفس کشیدن در تهران با مشکل جدی مواجه است. تهران چه از لحاظ منابع زیستی و چه روابط اقتصادی مشکلات جدی دارد. تعداد فقرایی که پیرامون شهر تهران زندگی می‌کنند به پنج میلیون نفر می‌رسد که سبب‌ساز انواع بزه‌های اجتماعی می‌شود.
پرخاشگری وزیر راه و شهرسازی علیه مسکن مهر در حالی است که اخیرا روزنامه دولتی شهروند به نقل از احمد اصغری مهرآبادی (قائم مقام وزیر راه) نوشت: 2/5 میلیون نفر از طریق مسکن مهر صاحب‌خانه شده‌اند و کیفیت سازه‌های مسکن مهر در حد قابل قبول و استاندارد است.
شهروند تصریح کرده بود: دولت یازدهم در بخش مسکن برنامه خاصی را دنبال نمی‌کند و برای مسکن دهک‌های درآمدی پایین‌ نیز در نظر ندارد جایگزینی برای مسکن مهر تعریف کند.
اظهار نگرانی عباس آخوندی نسبت به وضعیت فقرا و حاشیه‌نشین‌ها در حالی است که وی چند هفته پیش، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که وظیفه‌اش مقابله با گران کردن قیمت‌هاست مدعی شد حامیان قیمت‌گذاری و مهار قیمت‌ها، کمونیستی فکر می‌کنند!!

منبع: دولت بهار

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۹۳۳
کد خبر : ۳۱,۱۵۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید