به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امیدواری اکثر دست اندر کاران به قیمت و تقاضا – 21/ 09/ 1388

 مرکز خدمات فولاد ایران-  در نظر سنجی که اخیرا انجام شده، تعداد کارخانه های امریکایی، اروپایی و آسیایی که انتظار دارند تقاضا در سه ماه آینده افزیش یابد نسبت به هفته پیش بیشتر شده است. تقریبا نیمی از کارخانه ها پیش بینی افزایش قیمت را می کنند.

در کل، 28 درصد کارخانه ها انتظار افزایش تقاضا در سه ماه آینده را دارند که 9 درصد افزایش را نشان می دهد. در حالیکه 56 درصد کارخانه ها ثبات تقاضا را انتظاردارند که از هفته پیش تا کنون تغییر نکرده است. 32 درصد کارخانه های امریکایی در نظر سنجی هفته پیش، افزایش تقاضا را پیش بینی کردند که 26 درصد افزایش را نسبت به هفته پیش نشان می دهد. تنها 9 درصد کاهش تقاضا را پیش بینی کردند که نسبت به هفته پیش 35 درصد کمتر شده است. کارخانه های اروپایی انتظار 31 درصد افزایش تقاضا را داشتند که نسبت به هفته پیش 10 درصد رشد داشته و تنها 17 درصد کاهش تقاضا را پیش بینی می کنند.

47 درصد کارخانه های امریکا، اروپا و آسیا انتظار افزایش قیمت را در سه ماه آینده دارند که از هفته پیش تا کنون 12 درصد بیشتر شده است و فقط 27 درصد کارخانه ها پیش بینی کاهش قیمت را دارند که ازهفته پیش تا کنون تغییر نکرده است. در امریکا 77 درصد کارخانه ها انتظار افزایش قیمت را دارند که از هفته پیش تا کنون 24 درصد بیشتر شده است. در اروپا 33 درصد کارخانه ها انتظار افزایش قیمت را دارند که از هفته پیش تا کنون 8 درصد رشد داشته و 29 درصد انتظار کاهش قیمت را دارند که تغییری را نسبت به هفته پیش نشان نمی دهد.

59 درصد کارخانه های اروپایی موجودی شان از هفته پیش تا کنون کمتر شده در حالیکه هفته پیش این رقم 38 درصد کارخانه ها را شامل می شد و فقط 7 درصد کارخانه ها با افزایش موجودی روبرو بوده اند. 19 درصد کارخانه های امریکایی از هفته پیش تا کنون افزایش موجودی داشته اند که 6 درصد رشد را نشان می دهد اما 29 درصد کاهش موجودی را گزارش می دهند که که از هفته پیش تا کنون 2 درصد بیشتر شده است. 15 درصد کارخانه ها در جهان ازهفته پیش تا کنون موجودی فولادشان بیشتر شده در حالیکه 30 درصد آنها  با کاهش موجودی روبرو بوده اند.

۲۱ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۰۲۵
کد خبر : ۳,۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید