به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صادرات فولاد چین رو به پایین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- صادرات فولاد چین در ماه فوریه کاهش یافت ولی هنوز در سطح بالایی قرار داشت. تولید بالاست و تقاضای داخلی بهتر شده از این رو انتظار می رود صادرات باز هم کاهش یابد. در حال حاضر فروشنده های فولاد معامله با بازار داخلی را به صادرات ترجیح می دهند چن سوددهی بهتری دارد.

به گزارش ایفنا، در ماه فوریه صادرات فولاد چین 16.7 درصد نسبت به ژانویه افت داشته به 8 میلیون و 110 هزار تن رسید. البته با توجه به تعطیلات سال نو چینی در فوریه و روزهای کاری کمتر آن این میزان صادرات رقم پایینی نیست. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز صادرات فولاد در فوریه 4 درصد رشد داشته است.

البته پیش بینی برای ماه های آینده روشن است و صادرات فولاد چین نزولی برآورد شده است. چین تولید را پایین آورده و بدون وجود تقاضای واقعی دیگر آن را افزایش نمی دهد. اخیرا تقاضای داخلی رشد خوبی داشته و اوایل مارس صادرات ناچیز بوده و توجه فروشنده ها به بازار داخلی بوده است. از این رو آمار صادرات ماه های آوریل، می و ژوئن رو به پایین برآورد شده است.

منبع: metalexpert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۸۲۳
کد خبر : ۳۱,۷۲۱
کلیدواژه ها: فولاد چین پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آل

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید