به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رشد 50 دلاری ورق گرم صادراتی چین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- ورق گرم صادراتی چین یک هفته گذشته صعودی بود چرا که خبر برنامه های دولت برای بهبود اقتصادی در سال جاری بازار را بالا کشید. البته انتظار می رود به زودی قیمت ها ارزان تر شوند ولی هنوز انگیزه برای رشد قیمت های جزیی وجود دارد.

به گزارش ایفنا، قیمت فعلی ورق گرم صادراتی چین 350 تا 360 دلار هر تن فوب شده که 40 تا 50 دلار رشد قیمت هفتگی داشت البته این قیمت ها اسمی است و پیشنهادی واقعی در بازار دیده نشده است. چون معلوم نیست قیمت بالاتر می رود یا نه، هیچ عرضه کننده ای حاضر نیست معامله کند. صادرکننده ها ترجیح می دهند ریسک نکنند و فعلا فروش خارجی نداشته باشند. یک علت این رشد قیمت اعلام برنامه ریزی دولت برای رسیدن به رشد تولید ناخالص 6.5 تا 7 درصدی در سال 2016 بود که برای وضعیت فعلی اقتصادی چین رقم بالایی است. با این خبر قیمت بیلت در چین بالا رفت و قیمت انواع محصولات فولادی را نیز بالا کشاند.

برخی معتقدند روزهای آتی ورق گرم صادراتی چین 320 تا 330 دلار هر تن فوب می شود که هنوز نسبت به هفته قبل قیمت بالایی است. از طرفی گروهی معتقدند ورق گرم چین به زودی 390 تا 400 دلار هر تن فوب نیز خواهد شد.

منبع: metalexpert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۱۴۳
کد خبر : ۳۱,۷۲۴
کلیدواژه ها: ورق چین پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید