به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صادرات ‌نخستین ‌محموله شمش‌ فولاد کاوه‌‌

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-  شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان پس از گذشت دو ماه از آغاز تولید مستمر خود، نخستین تجربه صادراتی را به مقصد اردن به ثبت رساند‌‌.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پس از گذشت دو ماه از آغاز تولید مستمر ‌‌محموله 20 هزار تنی محصول شمش بیلت‌ را به اردن صادر کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این زمینه بیان کرد: نخستین محموله شمش (بیلت) شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با استاندارد BS4446 به میزان 20 هزار تن به مقصد کشور اردن در حال بارگیری است‌.

‌علی دهاقین همچنین‌ از افزایش پیشنهادهای خرید از شمال آفریقا، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و گفت: این محموله 20 هزارتنی به صورت قرارداد C&F منعقد شده که در نوع خودش قابل توجه است.

‌وی ضمن قدر‌دانی از حمایت‌ بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از اولین صادرات شمش این شرکت بیان کرد: همه مراحل حمل از کارخانه و تحویل تا عرشه کشتی توسط پرسنل این شرکت انجام شده است.

دهاقین در ادامه اظهار داشت: شرکت‌های فولادی تمایل دارند که صادرات خود را به صورت FOB انجام بدهند، اما نخستین قرارداد صادراتی این شرکت در مقصد تحویل خریدار خواهد شد؛ همچنین پس از دو سال کاهش قیمت، بازار افزایش قیمت را تجربه کرده و در این راستا اهتمام شرکت به حضور مستمر در بازارهای صادراتی و تحویل کالا در زمان مقرر به خریدار است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به تلاش این شرکت برای حضور دائمی در بازارهای صادراتی اشاره کرد و افزود: در سال پیش رو 70 درصد از برنامه تولید که معادل 40 هزار تن شمش در ماه است، به کشورهای مختلف صادر خواهد شد؛ این علاوه بر صادرات آهن اسفنجی است که هم اکنون در حال انجام است.

‌‌دهاقین با اشاره به رویکرد جدید فروش، بیان کرد: در گذشته محصولات بعضاً به صورت تحویل درب کارخانه یا به صورت ریالی انجام می‌شد‌ که با رویکرد جدید، اقلام صادراتی به صورت FOB و C&F به فروش می‌سد که سودی بیشتری برای شرکت به همراه خواهد داشت.

منبع: فارس

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۶۰۱
کد خبر : ۳۲,۱۷۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید