به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رئیس بعدی صندوق بین‌المللی پول باید از اقتصادهای نوظهور باشد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)-  هند اعلام کرد: رئیس آینده صندوق بین‌المللی پول باید از یکی از اقتصاد‌های نوظهور باشد و نباید به طور سنتی از کشورهای اروپایی تعیین شود.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از هندو، دولت هند اعلام کرد: رئیس بعدی صندوق بین‌المللی پول نباید از اروپا که تاکنون به طور سنتی از کشورهای اروپایی تعیین می‌شود، باشد و این شخصیت اقتصادی جهانی باید در آینده از کشورهای در حال توسعه انتخاب شود.

ماه گذشته صندوق بین‌المللی پول، ریاست کریستین لاگارد رئیس کنونی این صندوق را برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید کرد.

به دلیل اینکه نامزد دیگری برای ریاست بر این صندوق وجود نداشت، هند نیز از لاگارد حمایت کرد.

به گفته شاک‌تیکانت‌داس یکی از مقامات بلندپایه هندی، در دوره کنونی کاندیدای دیگری وجود نداشت و لاگارد از سوی دیگر کشورهای اروپایی پیشنهاد شده بود که هند نیز از وی حمایت کرد، اما با این وجود ما اعلام کردیم که رئیس بعدی صندوق بین‌المللی پول باید از یکی از شخصیت‌های اقتصادهای در حال توسعه باشد.

این مقام هندی افزود: با توجه به حقایق اقتصاد جهانی، وقت آن رسیده است که ریاست صندوق بین‌المللی پول به یک کشور غیراروپایی و در حال توسعه برسد و ما این نظر خود را ارائه داده‌ایم.

وی تأکید کرد: تاکنون اقدام قابل توجهی برای معرفی یک کاندیدا برای سمت ریاست صندوق بین المللی پول از سوی کشورهای در حال توسعه معرفی نشده است.

منبع: فارس

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۵۰۲
کد خبر : ۳۲,۱۷۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید