به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت بیلت ترکیه

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- با توجه به روند صعودی قیمت مواد اولیه و محصولات نیمه تمام فولادی، کارخانه های ترک بیشتر به سمت خرید قراضه روی آورده اند تا بیلت. اما علی رغم متوسط بودن روند خرید بیلت در ترکیه فروشندگان قیمت این محصول را هم در بازار داخلی و هم بازار خارجی بالا برده اند. به گزارش ایفنا، در راستای ثابت نبودن قیمت و تلاش خریدارن برای خرید کالا در حجم بالا ، کارخانه های ترک ترجیح می دهند بیلت مورد نیاز خود را از بازار داخلی خریداری کنند. قیمت بیلت سی آی اس 395 تا 405 دلار هر تن سی اف آر اعلام شده اما برخی آن را 410 دلار در تن سی اف آر یا بیشتر اعلام کرده اند. البته قیمت معاملاتی هفته پیش این محصول 375 دلار در تن سی اف آر بوده است که به این ترتیب قیمتها 20 تا 30 دلار بیشتر از هفته پیش شده است. این روند باعث شده فروشندگان با احتیاط عمل کرده و مقادیر محدودی کالا عرضه کنند. 

قیمت پیشنهادی بیلت چین 380 تا 390 دلار هر تن سی اف آر اعلام شده اما با توجه به جذابیت بازار داخلی فروشندگان چینی تمایلی به عرضه محصولات خود به بازار بین امللی ندارند. هرچند تجدید نظر چینی ها در قراردادهایشان با ترکیه سبب دلسردی این خریداران شده است. گفته می شود قیمت نهایی بیلت چین به ترکیه 396 تا 398 دلار در تن سی اف آر خواهد بود.

هفته پیش قیمت بیلت در بازار داخلی ترکیه 400 دلار در تن تحویل درب کارخانه بود، درحالیکه این قیمت طی این هفته 415 تا 420 دلار در تن اعلام شده است.

منبع: metalexpert

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۸۹۱
کد خبر : ۳۲,۲۰۲
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید