به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دو نرخی شدن، قیمت بنزین را به حدود 4000 تومان می‌رساند

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نحوه قیمت گذاری سوخت در مصوبه کمیسیون تلفیق انتقاد کرد.

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: وقتی گفته می شود که قیمت بنزین مازاد بر سهمیه به قیمت تمام شده عرضه شود بدین معناست که برای مثال بنزین با قیمت حدود 3500 تا 4000 تومان عرضه شود و این موضوع با توجه به وضعیت اقتصادی مردم به صلاح نیست.

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: در این مصوبه آمده که قیمت بنزین سهمیه ای همانند انتهای سال 1394 است و مازاد بر سهمیه به قیمت تمام شده یعنی قیمت فوب خلیج فارس به علاوه هزینه های دیگر تا رسیدن به محل عرضه محاسبه و از مردم اخذ گردد که این کار باعث به هم خوردن آرامش مردم خواهد بود.

کاتب همچنین تاکید کرد: دو نرخی شدن قیمت بنزین نیز نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه فسادآور است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ کارت‌های سوخت گفت: استفاده از کارت سوخت شفافیت را بیشتر می‌کند و حتما باید حفظ شود اما تک نرخی بودن قیمت سوخت نیز شفافیت را بالاتر خواهد برد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس باید موجب آرامش جامعه شود و اگر نیاز به چنین کاری هست اجازه دهیم خود دولت که اختیار چنین کاری را دارد ورود کند.

کاتب در پاین اظهار کرد: امیدوارم نمایندگان محترم با این مصوبه در صحن علنی مخالفت نمایند چرا که آرامش جامعه مخدوش می شود و بخش عمده مردم آسیب خواهند دید چرا که توان پرداخت قیمت تمام شده سوخت را ندارند.

منبع: ایسنا

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۷۱۳
کد خبر : ۳۲,۲۰۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید