به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق گرم کره

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- قیمت ورق گرم کره جنوبی به دنبال بهبود تقاضا در بازار آسیا و بالا رفتن قیمت مواد اولیه فولادی از اواسط آوریل رو به افزایش گذاشت و احتمالن شاهد افزایش بیشتر قیمتها در کوتاه مدت خواهیم بود. صادرکنندگان قیمت ورق گرم ضخامت 2 میلیمتر را طی دو هفته 50 تا 70 دلار هر تن بالا بردند و آن را به 450 دلار هر تن فوب رساندند که برای عرضه به اروپا این افزایش قیمت بیشتر نیز بوده است. طبق گزارش ایفنا، با توجه به افزایش قیمت قراضه و سنگ آهن، خریداران مقاومتی در برابر قیمتهای بالا نشان نمی دهند. این در حالی است که چین نیز این محصول را در قیمت 450 دلار هر تن فوب عرضه کرده است اما خریدران محصول کره را به دلیل کیفیت بهتر ترجیح می دهند.

اواخر این هفته هردو شرکت پوسکو و هیوندای ورق گرم را در قیمت 480 دلار هر تن فوب به بازار اروپا عرضه کردند که 40 تا 50 دلار بیشتر از اواخر مارچ است، البته معامله ای در این سطح قیمت انجام نشده است اما تولیدکنندگان با اطمینان کامل افزایش بیشتری در قیمتها اعمال می کنند و گفته می شود قیمت پیشنهادی هفته آینده آنها 500 دلار هر تن فوب خواهد بود.

منبع: metalexpert

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۸۹۸
کد خبر : ۳۲,۲۲۱
کلیدواژه ها: ورق پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خری

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید