به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش بیشتر موجودی انبارها – 29/ 09/ 1388

 مرکز خدمات فولاد ایران- سطح موجودی بیشترانبارها در آسیا و امریکا نسبت به هفته قبل پایین تر آمده است. بیشتر کارخانه ها در سال 2009 به جای بالا بردن سطح موجودی سعی در پایین نگاه داشتن آن کرده اند.

درحالیکه سطح موجودی 15 درصد از کارخانه ها در جهان از هفته پیش تا کنون بالا رفته است 36 درصد  آن ها با افت سطح موجودی روبرو بوده اند. در امریکا هم سطح موجودی 56 درصد کارخانه ها از هفته پیش تا کنون پایین آمده و سطح موجودی 11 درصد از کارخانه ها بالا رفته است که نسبت به هفته قبل 8 درصد کمتر می باشد. در اروپا هم سطح موجودی 12 درصد تولیدکننده ها نسبت به هفته قبل 5 درصد رشد داشته و 32 درصد کارخانه ها کمترشدن موجودی را گزارش دادند که نسبت به هفته قبل تغییری را نشان نمی دهد.

پیش بینی می شود که تقاضا در امریکا در سه ماه آینده 43 درصد بالا برود که رشدی 11 درصدی را ازهفته قبل تا کنون نشان می دهد. 19 درصد کارخانه ها انتظار کاهش تقاضا را دارند. 25 درصد کارخانه ها دراروپا انتظار افزایش تقاضا را دارند که نسبت به هفته قبل 6 درصد کمتر است و فقط 11 درصد کارخانه ها پیش بینی می کنند که تقاضا کاهش یابد.

50 درصد کارخانه ها درجهان پیش بینی می کنند که قیمت ها در سه ماه آینده بالا برود در حالیکه 32 درصد انتظار ثبات قیمت ها را دارند. 76 درصد کارخانه های امریکایی انتظار دارند که قیمت ها در سه ماه آینده بالا برود و فقط 10 درصد ثبات قیمت را پیش بینی می کنند. در اروپا هم 40 درصد کارخانه ها پیش بینی افزایش قیمت را می کنند در حالیکه 16 درصد انتظار افت قیمت ها را دارند.

۲۹ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۹۸۸
کد خبر : ۳,۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید