به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش ناگهانی قیمت ورق سرد در چین – 30/ 09/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران- پس از آنکه  هفته گذشته بائو استیل و ووهان استیل چین قیمت های ورق سرد تحویل درب کارخانه ژانویه را افزایش دادند، قیمت بازار داخلی نیز به سرعت افزایش یافت. تجار کمتر کالاهایشان را می فروشند چراکه انتظار دارند آنگانگ استیل نیز قیمت  ژانویه ورق سرد تحویل درب کارخانه را  این هفته افزایش دهد.

برخی معتقدند که افزایش قیمت آنگانگ  74 تا 88 دلار خواهد بود. در نتیجه قیمت ورق سرد یک میلیمتری تحویل درب کارخانه  به حدود 833 تا 850 دلار  هر تن با 17 درصد مالیات ارزش افزوده خواهد رسید. از آنجایی که احتمال دارد قیمت درب کارخانه آنگانگ در ژانویه بالاتر برود،  بعضی از تجار فروش ها را عقب می اندازند تا قیمت تحویل نقدی افزایش یابد.

در شانگهای قیمت ورق سرد یک میلیمتری به  747 تا 762 دلار هر تن رسیده  که از هفته پیش 15 دلار هر تن افزایش یافته است. در بازار فولاد گوانجو، ورق سرد یک میلیمتری 747 تا 776 دلار هر تن با افزایش 15 دلاری نسبت به هفته پیش می باشد. که همه این قیمت ها با 17 درصد ارزش افزوده می باشد.

اغلب تجار ورق سرد نسبت به آینده بازار این کالا خوش بین هستند. نه تنها به این دلیل که کارخانه ها در حال افزایش قیمت های درب کارخانه خود هستند، بلکه مهمتر از آن اینکه افزایش تقاضای بخش اتومبیل سازی و لوازم خانگی موجب شده کارخانه ها، تولید ورق سرد مورد مصرف این بخش را افزایش دهند و تولید ورق سرد کیفیت معمولی را محدود نمایند.

۳۰ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۱۳۱
کد خبر : ۳,۲۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید