به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت ورق در شمال اروپا – 30/ 09/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران-  پس از افزایش قیمت کارخانه های امریکایی در اوایل این ماه، کشور های شمال اروپا نیز قیمت ورق را از اول ژانویه بالا خواهند برد.

پس از افزایش 50 یورویی قیمت ورق و 40 یورویی قیمت ورق برشی مارسگاگلیا انتظار افزایش قیمت در شمال اروپا نیز وجود داشت. هنوز به طور قطع مشخص نیست اما احتمالا قیمتها در سال آینده 50 تا 80 یورو هر تن بالا خواهد رفت. به دلیل کمی تقاضا در بازار هنوز مشخص نیست که آیا همه کارخانه ها قیمت ها را بالا خواهند برد یانه؟ در هر حال خریداران زیادی در اروپا مشغول سفارش دادن به کارخانه ها برای نیمه اول سال آینده هستند.

بازار ظرفیت افزایش قیمت در نیمه اول سال آینده  را دارد به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها به دنبال افزایش قیمت هستند. به دلیل اینکه قیمت ها همیشه در ماه ژانویه بالا می رود احتمالا کارخانه های شمال اروپا هم قیمت هایشان را بالا خواهند برد. قیمت پیشنهادی آرسلورمیتال هم فقط 5 تا 10یورو از قیمت پیشنهادی کارخانه های  دیگر بالاتر است.

پس از افزایش قیمت آک استیل، یو اس استیل و دینامیک استیل دراوایل این ماه در امریکا، کارخانه های دیگر نیز قیمت ها را بالا بردند.

۳۰ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۰۰۸
کد خبر : ۳,۲۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید