به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

انجمن آهن و فولاد چین نگران حاشیه سود کارخانه ها

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- انجمن آهن و فولاد چین نسبت به حاشیه سود پایین کارخانه ها و روند صعودی تولید آنها ابراز نگرانی کرد. این انجمن معتقد است تولید با روند رو به بالا ادامه خواهد داد و فشار بیشتری بر قیمت فولاد خواهد داشت. به گزارش ایفنا، قیمت فولاد از آوریل تاکنون در چین افت داشته به طوری که قیمت میلگرد یک سوم ارزش خود را از دست داده است.

شاید فولادسازان چینی برای مدتی با ضرردهی به تولید ادامه دهند. بسته به وضعیت بازار مواد اولیه و سایر هزینه ها چند ماهی زمان می برد تا بازار فولاد چین بهبودی داشته باشد.

در این بین صحبت های زیادی از تاثیر صادرات فولاد چین بر بازار های جهانی مطرح است در حالی که صادرات تنها 13 درصد تولید فولاد این کشور را در بر دارد. در مقایسه با میزان عرضه داخلی صادرات از اهمیت کمتری برخوردار است. از این رو سلامت صنعت فولاد این کشور به حاشیه سود حاصل از فروش داخلی کارخانه ها وابسته است.

قابل ذکر است در ماه می حاشیه سود فولادسازان چینی از فروش میلگرد در بازار داخلی 78 درصد افت داشته به 22 دلار رسید و حاشیه سود ورق گرم 47 درصد پایین آمده 53 دلار بود.

منبع: platts

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۷۵۰
کد خبر : ۳۳,۴۱۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید