به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اقدامات‌طیب‌نیادربرخوردباحقوق‌های‌نجومی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- عضو کمیسیون اقتصاد مجلس گزارش طیب نیا در برخورد با پرونده حقوق های نجومی را تشریح کرد.
به گزارش مهر علی اکبر کریمی در گفتگو با مهر در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر اقتصاد و معاونانش و نایب رئیس مجلس برگزار شد.
نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت: در جلسه امرزو نمایندگان نظرات خود را در خصوص پرونده حقوق های نجومی مطرح کردند و موضوعاتی در خصوص ضعف های اقتصادی، بانکی و بیمه ای نیز مطرح شد.
وی با اشاره به گزارش طیب نیا در خصوص اقدامات وزارت اقتصاد در برخورد با پدیده حقوق های نجومی تصریح کرد: وزیر اقتصاد اقدامات این وزارتخانه را در دو بخش تشریح کرد. در بخش اول آقای طیب نیا مدعی بود از سال گذشته قسمتی از مقررات را که ایراد داشته است اصلاح کرده است.
عضو کمیسیون اقتصاد ادامه داد: طیب نیا در خصوص بخش دوم اقدامات وزارت اقتصاد نیز اعلام کرد در حدود ۱۰ مدیر در قسمت های مختلف وزارت اقتصاد جابجا شده اند.
وی افزود: وزیر اقتصاد معتقد بود باید نظام پرداخت با دید جامع مورد بازبینی قرار گیرد و نظامی عادلانه و کارا به تصویب برسد که انگیزه و توانمندی نیروها را نیز مخدوش نکند.

منبع: مهر

۲۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۳
تعداد بازدید : ۵۴۵
کد خبر : ۳۳,۹۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید