به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نشست مشترک کمیسیون عمران و وزارت راه برای تعیین تکلیف پروژه های عمرانی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و وزارت راه گفت: حضور بخش خصوصی در تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی شهری ضروری است.

محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون که در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد به مشکلات پیش روی پروژه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ما منتظر ایجاد تحرکی در بازار مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی هستیم تا به این ترتیب با خروج مسکن از رکود رونقی در اقتصاد رخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: حضور بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های عمرانی شهری مانند فرودگاه ها، شبکه ریلی، آزاد راه ها، بنادر و غیره ضروری است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برگزاری نشست های مشترک با وزارت راه و شهرسازی نشان از تعامل خوب دولت و مجلس دارد، افزود: باید در سایه این نوع تعاملات رفع مشکلات مردم را شاهد باشیم.

رضایی کوچی با بیان اینکه ما می توانیم از ظرفیت صندوق توسعه ملی در راستای رشد اقتصادی استفاده کنیم، گفت: ما تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت صندوق توسعه ملی در راستای رشد فیزیکی پروژه های عمرانی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: وزارتخانه مسئول پروژه های عمرانی است اما با توجه به کمبود منابع در نظر گرفته شده برای بودجه نمی توانیم به تکمیل سریع این نوع پروژه ها امیدوار باشیم زیرا محدودیت های بسیاری در مسیر بودجه کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: دولت باید درخصوص مسکن مهر و تکمیل آن تدابیر ویژه ای را اتخاذ کند زیرا این پروژه در زمینه های مختلف از جمله وام و زیرساخت ها با مشکل مواجه شده است.

رضایی کوچی تاکید کرد: دولت برای شروع طرح های دیگر در بحث مسکن باید ابتدا به اتمام و تکمیل مسکن مهر اقدام کند.

وی با بیان اینکه خانه دار کردن اقشار آسیب پذیر باید در اولویت دولت قرار بگیرد، گفت: مطالبه ما از وزارت راه و شهرسازی در جریان قرار گرفتن از تفاهم نامه ها و قراردادهای خارجی و حتی مذاکراتی است که با کشورهای خارجی در خصوص موضوعات مختلف از جمله خرید هواپیما و غیره منعقد می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تغییر مجمع در خصوص تکمیل شهرفرودگاهی یکی دیگر از مطالبات کمیسیون عمران مجلس از آخوندی وزیر راه و شهرسازی بوده است.

منبع: ایرنا

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۴۵۰
کد خبر : ۳۴,۵۷۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید