به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آخوندی مقصر اصلی نادیده گرفتن مسکن در برنامه ششم

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این‌که اساسا وزارت راه و شهرسازی قائل به برنامه‌ریزی نیست، گفت: این‌که در لایحه برنامه ششم توسعه، مسکن دیده نشده مربوط به این است که وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای این بخش ندارد.

فرهاد بیضایی با اشاره به لایحه برنامه ششم توسعه و غفلت دولت از حوزه مسکن، اظهار کرد:‌ دلیل بخشی از بی‌توجهی به حوزه مسکن در لایحه برنامه ششم توسعه به خاطر این است که دولت برنامه و استراتژی در این بخش ندارد.

وی یادآور شد: حتی در برنامه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری در خصوص اقتصاد مقاومتی بخش مسکن جایگاهی نداشت.

وی با بیان این‌که برنامه ششم به این گونه نیست که سازمان مدیریت آنرا راسأ تدوین کند، افزود:‌ سازمان مدیریت برنامه را از دستگاه‌ها می‌خواهد و دستگاه‌ها نیز احکام مورد نیاز و برنامه را به این سازمان ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچنان که مشهود است وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای مسکن ندارد و طبیعتا برنامه‌ای برای این بخش عملا وجود ندارد و اقعیت آن است که مسکن در برنامه ششم توسعه رها شده است.

کارشناس اقتصاد مسکن تورم مسکن، کاهش تولید و کاهش فعالیتها در بخش ساخت و ساز کشور طی 5 سال آینده را از تبعات غفلت دولت در بخش مسکن دانست و گفت: به جز مسکن که وزارت راه هیچ برنامه‌ای برای آن در لایحه برنامه ششم توسعه ندارد، در حمل و نقل ریلی برنامه و اهداف خاصی برای 5 سال آینده وجود ندارد.

بیضایی افزود: در حمل‌ونقل هوایی و ترانزیت جاده‌ای نیز برنامه‌ریزی خاصی نزد وزارت راه و شهرسازی دیده نمی‌شود و اساسا این وزارتخانه قائل به برنامه‌ریزی نیست.

منبع: تسنیم

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۵۶۰
کد خبر : ۳۴,۶۰۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید