به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

در جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان ورق چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- تولیدکنندگان ورق های فولادی برای نخستین بار در سال جاری با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر و شناسایی مشکلات و راهکارهای حل آنها، در انجمن تولیدکنندگان فولاد گردهم آمدند.

به گزارش  چیلان ، در این جلسه شرکتهای فولاد اکسین، صنایع هفت الماس، فولاد غرب آسیا، مجتمع فولاد گیلان، نورد و لوله اهواز، فولاد کاویان، نورد و تولید قطعات فولادی و فولاد بهمن حضور داشتند که دغدغه ها و مشکلات خود را بیان کردند.

سید رضا شهرستانی، عضو هیئت مدیره انجمن از رسته نورد مقاطع تخت در خصوص نتایج این جلسه به خبرنگار  چیلان  گفت: این اولین جلسه تولیدکنندگان ورق های فولادی در انجمن بود که بیشتر وقت آن به تبادل نظر در خصوص مشکلات واحدها و راهکارهای حل آنها اختصاص یافت. وی افزود: در پایان نشست اول، مشکلات تولیدکنندگان ورق های فولادی اولویت بندی شد و قرار شد ضمن پیگیری برای حضور شرکت فولاد مبارکه و شرکت های زیر مجموعه آن در جلسات بعدی، اصلاح نظام پلکانی تعرفه به ویژه بین ورق گرم و سرد، بررسی پیشنهادات اعضا برای تامین نقدینگی و مواد اولیه مورد نیاز و همچنین مباحث مالیاتی در جلسه هیئت مدیره انجمن مطرح شود و در صورت تصویب مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز در خصوص برگزاری جلسات هم اندیشی تولیدکنندگان محصولات مختلف که مدتی است به میزبانی انجمن آغاز شده است، به خبرنگار  چیلان  گفت: در سالهای گذشته نیز چنین جلساتی در انجمن داشته ایم که به طور مثال تولیدکنندگان ورق در خصوص برخی موضوعات مهم مثل افزایش تعرفه نشست هایی داشتند و با هم همفکری می کردند اما در ساختار جدید انجمن که رسته ها تشکیل شده اند، امکان بیشتری برای برگزاری مستمر این جلسات و مسئله یابی تخصصی و مداوم فراهم آمده است که امیدواریم این اتفاق مثبت استمرار پیدا کند و منتج به بهبودی وضعیت تولیدکنندگان فولاد شود.

گفتنی است، پیش از این جلسه، شاهد تشکیل سه جلسه از سوی رسته مقاطع طویل در محل انجمن بودیم که خوانندگان می توانند جهت دریافت اخبار این جلسات به سایت  چیلان  (اینجا) مراجعه کنند.

منبع: چیلان

۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱
تعداد بازدید : ۲۴۴
کد خبر : ۳۴,۷۸۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید