به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اتحادیه اروپا در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- صدراعظم آلمان با انتقاد از شرایط فعلی اتحادیه اروپا، از بحرانی بودن وضعیت این اتحادیه خبر داده و خواستار حل مشکلات موجود در قالب همکاری میان اعضای آن شد.

«آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان با انتقاد از وضعیت فعلی اتحادیه اروپا خواستار ایجاد اصلاحات در ساختار این اتحادیه شد.

بر اساس این گزارش، صدر اعظم آلمان که امروز در اجلاس سران اتحادیه اروپا در شهر براتیسلاوا، پایتخت اسلوکی سخن می گفت، با انتقاد از وضعیت فعلی اتحادیه اروپا گفت: ما در وضعیت بحرانی قرار داریم. ما نیاز داریم تا نشان دهیم که می توانیم درباره مسائل امنیتی، مبارزه با تروریسم، همکاری در مسئله دفاعی، رشد اقتصادی و بازار کار بهتر از این عمل کنیم.

«مرکل» با اشاره به این نکته که نمی توان انتظار داشت همه چیز در قالب جلسه ای در اسلواکی حل شود، افزود: ما امروز در مورد بیانیه براتیسلاوا با یکدیگر بحث می کنیم و امیدواریم بتوانیم بر اساس آن (با یکدیگر) همکاری کنیم. هرچند، کسی انتظار ندارد که در یک جلسه به راه حلی برای همه مشکلات دست یابیم.

صدر اعظم آلمان همچنین از مذاکره رهبران اتحادیه اروپا بر سر مساله مهاجرت و دلایل بحران مهاجرت با یکدیگر خبر داد و گفت: ما تا پایان سال جاری و شصتمین سالگرد معاهده رم در مارچ ۲۰۱۷ با یکدیگر بر سر این موضوعات گفتگو خواهیم کرد و خواهان دستیابی به یک پیشرفت خوب و رو به جلو هستیم.

منبع: مهر

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۵۱۴
کد خبر : ۳۵,۱۷۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید