به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روند صعودی قیمت زغال سنگ و پیش بینی کاهش تعداد عرضه کننده ها به اوکراین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- افزایش جهانی قیمت زغال سنگ می تواند تعداد عرضه کننده های خارجی زغال سنگ به اوکراین را به شدت کاهش دهد. به گزارش ایفنا، در حال حاضر روسیه، استرالیا، امریکا و کانادا به اوکراین زغال سنگ عرضه می کنند ولی با این رشد قیمت های چشمگیر اخیر شاید فقط روسیه به دلیل قیمت های بهتر شانس بیشتری در اوکراین داشته باشد.

اواسط تابستان زغال سنگ استرالیا در اوکراین 115 دلار بود ولی با توجه به روند صعودی اخیر شاید به 200 تا 205 دلار برسد. قیمت امریکا نیز از 105 دلار ژوئن و جولای به 193 تا 195 دلار رسیده است. حتی اگر عرضه کننده های روس قیمت ها را در توافق های فصلی اوایل اکتبر 20 درصد نسبت به سه ماهه سوم بالا ببرند از 130 دلار بیشتر نخواهد شد.

حمل از روسیه به اوکراین با ثبات نیست و مشکلات تحویل آن نیز کم نیست ولی پیدا کردن جایگزین برای اوکراینی ها کار دشواری است. البته در صورت کمبود شدید آن ها مجبور خواهند بود عرضه کننده جایگزینی پیدا کنند.

منبع: metalexpert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۹۳۰
کد خبر : ۳۵,۲۵۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید